יום שבת, 24 בפברואר 2007

מייסוריו של בלוגר עברי

הודות לאבותינו הקדומים שבערה להם הדרך והחלו לכתוב עם פטיש ומפסלת עוד בטרם הומצאו העט והנוצה אנחנו 'תקועים' היום מיושרים לימין וכותבים מימין לשמאל.
בחרתי לפתוח את הבלוג שלי ב- Google Blogger. לקח לי ארבע שעות לתקן את ה- CSS כך שיהיה מיושר ימינה. הייתם צריכים לראות את החיוך כשהצלחתי. אך החיוך התחלף עד מהרה בכעס, מתברר שזה לא עובד באקספלורר. דווקא נחמד האקספלורר, סידר לי את כל המילים אחת מתחת לשניה כמו פלט של קופה בסופר. עוד שעתיים עבודה. (הטכנולוגים שבינכם בטח צוחקים עלי עכשיו)
צרה נוספת, ביום יום אני עובד באנגלית, כל המיילים (סליחה, דוא"ל), כל המסמכים, רוב הישיבות. הכל בלעז. ואז, בלילה מאוחר, אחרי השכבות וסידור הבית ועוד קצת מיילים ועוד ועוד... אני מתיישב לכתוב. מכירים את המצב בו אתם מחפשים את האות גימל במקלדת? אני נשבע שהיא היתה כאן מקודם, יכול להיות שנשחקה ונעלמה? אולי היוד נשחקת אבל הגימל??? ואז נעלמת יכולת הביטוי, איך אומרים my two cents בעברית? או, איך כותבים IMHO? לדעתי הענווה? וכל המושגים - באנגלית... שני המקשים היחידים שאני מוצא במקלדת מבלי להסתכל הם ה- Alt+Shift.

זה רק אני...?

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

אז תפתח בלוג בבלוגלי
וורדפרס איכותי מותאם לעברית